Ge dig till känna!

Ligacupen är över för denna gång, i Boråshallen.

Med massor av publik, även om det tyvärr kanske hade märkts bättre i en mindre hall, för med tanke på hallens storlek och de tomma sittplatserna på kortsidorna så såg det ibland ut som det faktiskt inte alls var så mycket folk som det verkligen var i hallen. Men ack vad ögat kan ha fel där!

Bra matcher fick vi skåda och många nöjda ungdomslag fick träffa intressanta och duktiga ledare och spelare, vilket gjorde deras dag i hallen till något extra!
Vi får verkligen hoppas att vi får äran att återkomma med detta arrangemang någon gång.

Innebandygymnasiet i Borås har genomfört ligacupen på ett utmärkt sätt och jag är STOLT över mina elever, vilket slit.

Kul att samarbetet mellan Warberg IC och IBK Tygriket blev så bra också och att samtliga "organisatörer" genomförde sina roller på ett fantastiskt sätt.

Jag utlyste också en tävling under ligacupens spel, en person lyckades faktiskt pricka in samtliga rätt, STARKT JOBBAT!
Ge dig gärna till känna via ett meddelande med din mailadress, ser ju att det är du , detta då jag kan läsa av det dolda IP-Numret.

Vinnarraden:

Postat av: Johan Fälth


1.pixbo-hide-a-litemullsjö ais 1
2.warberg-helsingborg 1
3.helsingborg-pixbo x
4.hide-a-lite mullsjö ais-warberg 2
5.helsingborg-hide-a-litemullsjö ais 1
6.warberg pixbo 1
totalt antal mål=43


2008-08-28 @ 15:30:04

G R A T T I S !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0