Aprilskämten regnade som på en svensk sommardag


  

Att vi under åren fått lära oss att på sommaren regnar det ofta här i Sverige, i alla fall under de senaste somrarna. Själv har man ju också erfarenheten från det ännu mer då man delvis arbetar i staden Borås, och där regnar det ju en hel del.


Vad gällande regn så var det rätt intressant att se att på innebandysidan så regnade det av aprilskämt igår. Allt från att Linköping köpt sin plats i SSL av Mullsjö till att det skall spelas med en ny större boll i SSL kommande säsong eller att IBK Alingsås fått klart med en massa spelare samt en elittränare i Rune Engström.


Ja, ni hörde faktiskt rätt i slutet här ovan.

Var ni inne och läste igår och imponerades av att klubben från min ort, IBK Alingsås, verkligen dragit igång sin värvarcirkus på allvar, så var detta alltså bara ett rent Aprilskämt, även detta. Fast visst hade man kunnat önska att texten från gårdagen hade stämt. Något som hade vart bra för innebandyn i Alingsås.


Så ni som blev förväntansfulla av nyfikenhet på Rune eller gladdes åt att Mikael skulle återvända till kommande säsong, ni får tyvärr glädjas åt andra saker i dagsläget.

Ni som kanske också spillde en tår när ni fick reda på att Linus Sagré och John Axelberg var på väg till Norge för spel i norska elitlaget Greåker IBK, ni kan sluta gråta nu. Detta var självklart också ett rent aprilskämt!



Besöken på hemsidan

  

Efter det att jag drog igång min blogg, och inte bara skrev på min hemsida

( www.amazingfloorball.com ) så har den växt av läsare hela tiden. Växt så mycket att jag inte trodde på att siffrorna stämde riktigt tills en början.

Först så låg jag ungefär på 30-40 läsare varje dag, vilket jag gladdes otroligt åt och tyckte att det var grymt roligt att så många läste mina innebandytexter och tankar.

När jag summerade den senaste veckan så har det vart besöksrekord varje dag, vilket nästan känts sjukt. Som topp hade jag för några dagar sedan 194 unika läsare samt 384 sidvisningar, under en dag på bloggen, vilket är smått fantastiskt. Nu har det visserligen gått ner något, men snittet ligger ändå på mellan 60-70 unika träffar, detta gläds jag mycket åt.


Tackar för att ni är intresserade av vad jag skriver och hoppas ni fortsätter att titta in på min sida även i framtiden.

T A C K för era besök!


Kommentarer
Postat av: Czitrom András

Där ser du Micke.
Det lönar sig att ha din Blogg bland mina BloggLänkar:))

2008-04-02 @ 19:38:13
URL: http://andrasczitromfloorball.blogg.se/
Postat av: Jonas

April April, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill ......... eller hur?

2008-04-04 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0